שביל ישראל מספר 6 - שוברים שיאים במספר המשתתפים

שביל מספר 6 סיכום.
יצאנו 59 תלמידים מקסימים לעוד מסלול יפיפה בשביל ישראל. מספר התלמידים הגדול ביותר שיצאו לשביל ישראל.
התחלנו את המסלול בבית המרחץ של עין צור וקבלנו הסבר מהרב יעקב המדריך על המערכת המדהימה של חימום המים שבנו הרומאים. משם המשכנו לחוטם הכרמל וירדנו בזהירות לחוף הים. כמובן שהבוץ והמים היו האתגר הכי קשה של הטיול אבל גם אותם עברנו בשלום. הגענו לבית חנינא ושמענו הסבר על אמת המים שבנה הורדוס לטובת העיר קסריה מדהים לחשוב שהאמה הייתה פעילה 1200 שנה. הלואי שהיום המערכות יעבדו כל כך הרבה שנים. משם הלכנו לחוף הים והלכנו לאורכו 2 קמ ממש היה מקסים ונעים.
לינת הלילה הייתה בכפר הרואה בסניף ושמחנו על הכנסת האורחים שלהם. זה באמת חסד גדול. ממש הקפדנו להשאיר אותו נקי הרבה יותר ממה שקבלנו.
קמנו בזריזות בבוקר תפילת שחרית, דבר תורה ששלחתי לכם, ויצאנו לחוף לתחנת הכוח רבין. משם צעדנו לפארק חדרה. שמענו על דמותו של אבשלום פיינברג וקפצנו לחוף הים לטבול רגלים. סיום מתוק לשביל נהדר. מחכים לשביל 7. תודה ענקית לחובב שפירא על הליווי הצמוד והדאגה האין סופית לתלמידים לסדר ולנקיון. הרווחנו חובש שהוא גם דמות חינוכית מדהימה.
שבת שלום הרב יעקב המדריך והרב שלמה מפקד הסיירת.